مصاحبه آرشیو خبر ها
خبری که برخی یوونتوسی ها را خوشحال نکرد ! ساری برای یک، دو و سه سال برنامه دارد

خبری که برخی یوونتوسی ها را خوشحال نکرد ! ساری برای یک، دو و سه سال برنامه دارد

شاید زمان آن فرارسیده بود تا با حضور در یک مصاحبه اختصاصی از شرایط یووه و ابهامات و البته شایعاتی که ماه هاست اطراف این باشگاه به ویژه در خصوص مربی شنیده شد، صحبت کند. آندره آ انیلی در یک گفت وگوی نسبتا طولانی حاضر شد و از آینده ساری و پاراتیچی تا شرایط چند ماه پیش حرف زد.

 

در صدر جدول لیگ ایتالیا هستیم، در نیمه نهایی کوپا ایتالیا و در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، تنها یک افت و از اصل از دست دادن جام داشتیم که آن در سوپرکوپا بود. ما یک فصل را در نظر می گیریم و در طول این فصل می توان چند مسابقه متفاوت نیز داشت. در ماه فوریه هستیم و آنچه به دست می اید در ماه می خواهد بود، کمی احمقانه است که از حالا برای چند نتیجه تصور شود که همه چیز تمام شده، انچه که مهم است این است که در ماه می پیروزی نهایی ثبت میشود. بودن در صدر جدول یک امتیاز مهم و ما حالا پیش از سایرین هستیم.

 

ساریسمو

 

روشی که او خوشش می اید، او کسی ست که نمی خواهد عادت به پیروز شدن را از دست بدهد، او می داند که سیستم در پایان چه اماری می دهد اما هنوز خیلی زود است، کسی که به دنبال پیروزی ست خوشحال نیست او یوونتوسی ست. هشت اسکودتوی متوالی ما در راه پیروزی و کسب نهم آن هستیم. تمام تلاشش مان را برای رسیدن به آن می کنیم و بعد از آن نیز به دهمین اسکودتو فکر می کنیم، ما هرگز متوقف نمی شویم. اما امار نشان می دهد که خب همیشه هم این طور نخواهد بود.

 

یوونتینی

 

خب کمی زمان برد تا ساری با محیط و واقعیت یوونتوس و یوونتینی آشنا شد. انچه بعد از دیدار یووه و فیورنتینا روی داد باعث شد تا او بهتر درک کند که یوونتوس چیست و یوونتوسی بودن چه چیزی را می خواهد بیان کند. و البته یک بخشی از خشونت رسانه ای علیه ما را نیز شاهد بود. و یا مشکلی که حتی روز گذشته در دیدار برابر اسپال صورت گرفت.

 

گواردیولا

 

در شرایط کنونی او در جایی که هست خوشحال و راضی ست. اگر من در جایی که هستم راضی هستم خیلی سخت است که از انجا به جای دیگری منتقل بشوم.

 

تابستان آینده

 

در شرایط و لحظات کنونی با ساری خیلی خوب هستیم و همه چیز رضایت بخش است. در شامی که با هم صرف کردیم و از شرایط گفتیم و چنین برمی امد که او برای یک، دو و سه سال برنامه دارد.

 

اما اینزاگی

 

او واقعا عالی کار کرد باید منتظر ماند و دید چطور پیش می رود و چطور به این پیروزی ها پاسخ می دهد.

 

هدف

 

با برای هدفی که داریم به زمین می رویم در آینده همه چیز مشخص میشود در حای حاضر برنامه های ساری برای چند سال پیش بینی شده اما همه می دانند در یووه همه چیز بستگی به نتیجه ای ست که به دست می اید حتی برای پاراتیچی.

 

اما پاراتیچی، در حال حاضر هیچ بحثی در خصوص او نیست اما همه چیز به شرایط یووه و سرنوشت یووه بستگی دارد، اوست که مربی و بازیکنان را انتخاب کرده و آنیلی در این خصوص می گوید:

 

دوره همکاری از سال 2018 شروع شد و نخستین مرحله به طور طبیعی تا سال 2021 اعتبار دارد اما در خصوص این دوره و دوره های بعد صحبت میشود. او یک مدیر بزرگ است و در سال های اخیر خوب کار کرده و دیده که زیر نظر من هست و من کاملا به مسائل اشراف دارم. هر زمان که در خصوص مسائلی صحبت میشود او همیشه در دسترس هست و مسولیت پذیر. مطمئنا او تحت ازمون نیست و همه چیز انطور که در نظر داریم پیش میرود. اما همان طور که گفتم اینجا یووه است و نتایج تعیین کننده، ساری نیز مشکلی ندارد و همان طور که بوفون گفت این باعث خوشحالی ست که او را فصل اینده نیز بر روی نیمکت یووه ببینیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: